20julai,3.00pm;
macam biasa ari nie g sekola naik bas cik yati but bas late ckt , so sampai sekolah pon late .sampai sampai , aku tengok smua kawan2 aku da pegi beratur at dataran budi , rasa mara , majuk semua ada , selama nie aku tunggu dyeorg ok jeh !! pastuh aku duduk ar kat dataran budi macam biasa , muka pon x ley bla ar kan , tengah mara biasa ar , x tego langsung , tu yg penting wehh! pastu si ainul lak g pukul aku ngn buku math yang setebal kamus dewan tuhh , sakit siott , da ar mood aku xde , dye agy menambahkan agy , actually , aku xde mood sebab aku pening , haha , so dyeorang jadi mangsa .balik je alia tego aku asal aku moody semacam je pagi tadi , aku pon , mmm , ntah ar .then2 cakap benda yang ntah pape . bual kosong jehh . bas pon dtg , naik ,duduk then sampai .mandi2. daa

mood:suam suam ajer:)